.feed-links, .blog-feeds { display: none; } #navbar-iframe{height:0px;visibility:hidden;display: none !important}
သင္သိၿပီးခါ က်န္တေယာက္အား လက္ဆင့္ကန္းေသာ္ ဆင့့္ကာ.ဆင့္ကာသိေစလို၏. logo design
widget

Popular Posts

Tuesday, March 8, 2011

(မတ္လ၈ရက္)ေန့တြင္က်ေရာက္မည့္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာအမ်ိဳးသမီးမ်ား ေန့

 ***အမ်ိဳးသမီးေန့ကိုႀကိဳဆိုဂုဏ္ျပဳသည့္အေနျဖင့္***


လူသားတို့တြင္သူမတူေအာင္စြမ္းေဆာင္ႏိုင္တဲ့အရည္အခ်င္း
 ကိုယ္စီျဖင့္ရွိေနႀကသည္။ထိုထဲမွ အရည္အခ်င္း ရွိျပီးယံုမက၊
အာဇာနည္ဟုပင္ သတ္မွတ္ႏိုင္သူ ေရွးေခတ္က အမ်ိဳးသမီးတစ္
 ေယာက္အေႀကာင္းေ၀မွ်လိုက္ပါသည္။



 ***စာဆိုေက်ာ္ အေနာက္နန္း မိဖုယားျမကေလး***

ေမြးဖြားသည့္ႏွစ္။   သကၠရာဇ္ ၁၁ရ၁၊ သီတင္းက်ြတ္လျပည့္ေက်ာ္၂ရက္
အဖ  "မင္းပ်ံခ်ီ" ဘြဲ့ခံေမာင္ဦး  ႏွင့္  အမိ မယ္အိ တို့မွ ဖြားျမင္သည္။
   အဖ မွာ ဘိုးေတာ္မင္းတရားႀကီးလက္ထက္က၊ မြန္လူမ်ိဳးဖိုးေထာရာ၏
သား သမိန္ေထာရာဇာဘြဲ့ခံ ပုသိမ္ျမိဳ့၀န္၏ေယာက္ဖအရင္း ေ၇ကင္းသား
ဇာတိေမာင္ဦးျဖစ္သည္။  ေလွေတာ္ပဲ့နင္းရာထူး ျဖင့္တာ၀န္ထမ္းရင္း၊
ဟသာၤတျမိဳ့နယ္တ၀ိုက္မွ ခံုသမာဓိအရာ တင္ေျမာက္သည္ကို မင္းတရား
ႀကီးႀကားသိရာမွ  "မင္းပ်ံခ်ီဘြဲ့" ခ်ီးေျမွာက္ခံခဲ့ရသည္။
    မျမကေလး၏ငယ္မည္မွာ မျမႀကဳတ္ျဖစ္သည္၊ ရုပ္ဆင္းရူပကာယႏွင့္
အထူးျပည့္စံုသည္။ ဘႀကီးေတာ္ဘုရားလက္ထက္ တြင္   ညီေတာ္
သာယာ၀တီျမိဳ့စားမင္းသားသည္ ပုသိမ္ျမိဳ့ကို စုန္ဆင္းရာ၌ မျမႀကဳတ္ကို
ျမင္ေတြ့ခဲ့ျပီး၊ ခ်စ္ခင္စံုမက္မိျပီးလွ်င္ သိမ္းပိုက္ေတာ္မူေလသည္။
    အိမ္ေရွ့မိဘုရားအျဖစ္ ေျမာက္အိမ္ေတာ္တြင္ထားျပီးေနာက္ ၁၁၉၉
ခုႏွစ္တြင္ သာယာ၀တီမင္းသားသည္၊ ေနာင္ေတာ္၏အရိုက္အရာကိုခံယူ
ေသာအခါ  မျမကေလး ကို အေနာက္နန္းမိဘုရား တင္ေျမွာက္၍ ၊
*သီရိမဟာသုရတနာစႏၵာေဒ၀ီ* ဘြဲ့ေပးသနားေတာ္မူသည္။
   အေနာက္နန္းမိဘုရားမျဖစ္မွီ၊ အိမ္ေရွ့မိဘုရားဘ၀တြင္၁၁၉၅ ခုႏွစ္တြင္
စာဆိုေလာကတြင္ မယ္ေတာ္ေျခရာနင္းမည့္ သမီးေတာ္လိူင္ထိ္ပ္ေခါင္တင္
ကိုဖြားျမင္ခဲ့သည္။
   မျမကေလး ငယ္စဥ္ကပင္၊ ေတးႀကီးဘြဲ့ႀကီး၊ကဗ်ာလကၤာ၊ဧခ်င္း၊ ရတု၊ ရကန္
မ်ားကိုႀကိဳးစားအားထုတ္သင္ႀကားေလ့လာခဲ့ေသာေႀကာင့္ သီခ်င္းမ်ားကို
သံေနသံထားမွန္ကန္စြာျဖင့္ စည္း၀ါးကိုက္ သီဆိုႏိုင္သည္။ "ရွိစံုရြက္ႀကာ"
ပတ္ပ်ိဳး၊ " ျပာျပာညိဳေရာင္မိူင္းတလဲ့လဲ့"  ခ်ီပတ္ပ်ိဳး၊  "ဂႏ ၱမာေတာင္"
"လိူင္ေခ်ာင္ဂူနန္း" ခ်ီပတ္ပ်ိဳးမ်ားေရးသားဖြဲ့ေတာ္ကာ ေမာင္ေတာ္အားတမ္း
တေနဟန္ကို ကြင္းကြင္းကြက္ကြက္ေပၚေအာင္ သီဆိုႏိုင္သူျဖစ္သည္။
    အဖြဲ့အႏြဲ့ မ်ားမွာလြန္စြာ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ့၍  ႀကားရသူ ႏွင့္ ဖတ္ရသူတို့မွာ
လြန္စြာ စိတ္ႏွလံုးထိခိုက္ေစသည္၊ ဖြဲ့သမွ် စာ မ်ားမွာ ေမာင္ေတာ္ ေရႊဘို
မင္းသားကိုရည္စူးတမ္းတသည့္အဖြဲ့မ်ားက မ်ားေလသည္။ ေမာင္ေတာ္
ကို ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုး လွလြန္း၍  ေ၇ႊဘိုမင္း ပ်င္းရိျငီးေငြ့သည့္အခါမ်ား၌၊
ကိုယ္တိုင္ေတးကဗ်ာမ်ားသီဆိုဖြဲ့ႏြဲ့ ေျဖေဖ်ာ္ေလသည္။
    တခါေသာ္ အေနာက္နန္းမျမကေလးအား ေရႊဘိုမင္းတရားႀကီးက
အမ်က္ေတာ္ရွ၍ အက်ဥ္းခ်ခံထားရစဥ္ " ခ်စ္သမွ်ကို" ခ်ီပတ္ပ်ိဳး ေရး
သား ဆက္ေတာ္သြင္းရာ ဘုရင္းမင္းျမတ္လည္း သနားေတာ္မူကာ၊
အက်ဥ္းမွ လႊတ္လိုက္ေလသည္။ ေလာကႀကီးကိုျငီးေငြ့မိ၍ မျမကေလး
ေတာထြက္လိုေသာစာစပ္၍လည္း သီဆိုညည္းတတ္သည္။
   မျမကေလး၏ ရူပါရံုလွပရံုမက သဒၵါရံုပါ စြယ္စံုျပည့္၀သူ တဦးျဖစ္၍
ေရႊဘိုမင္း၏ အခ်စ္ျမတ္ဆံုးႏွင့္ နန္းတြင္းစာဆိုအျဖစ္ ေက်ာ္ေစာျခင္း
ကို  နန္းတြင္းမနာလိုသူမ်ားက မနာလိုရူ့စိမ့္ျဖစ္ကာ ကုန္းေခ်ာစကား
တို့ျဖစ္ ကုန္းေခ်ာျခင္းကို ယံုေတာ္မူသြားသျဖင့္ အမ်ိဳးသမီးစာဆိုေတာ္
မျမကေလး မွာ အသက္ ၃၆ႏွစ္တြင္ အသတ္ခံခဲ့ရ၍ ကံေတာ္ကုန္ရရွာ
ပါသည္။ အသတ္ခံရမည့္ဆဲဆဲ အာဏာသားတို့အား "ေလာကဓံရွစ္ပါး"
ဘုရားပ ေဟာရာ" ခ်ီေတးထပ္ ျဖစ္သီဆိုႏိုင္ခဲ့၏
           ထိုသို့ ေသအံ့မူးမူး၌စာစပ္ဆိုႏိုင္ျခင္းကိုေထာက္၍ မျမကေလး
သည္ မည္မွ် တရားႏွင့္ျပည့္၀သူ၊ ရဲရင့္ေသာအမ်ိဳးသမီးတဦးျဖစ္ေႀကာင္း
သိရွိႏိုင္ပါသည္။
 ကၠႏၵာ၀ုဓ နန္းတြင္းဇာတ္ေတာ္ႀကီးကို ေရးသားခဲ့သူဟုထင္မွတ္ထား

 သူလိုလူ အမ်ိဳးသမီးသည္ အာဇာနည္တေယာက္ မဟုတ္ပါလား?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.